H προέλευση του Σατανισμού

                                   «ΣΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΘΕΟΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΕΓΩ»
                                   -ΣΑΤΑΝΑΣ
                         Από το «Ειρήνη Εις Αυτόν»


Λόγω αιώνων παραπληροφόρησης, ψεμάτων και της συστηματικής αφαίρεσης της γνώσης, λίγοι άνθρωποι αυτές τις μέρες κατανοούν ή γνωρίζουν με τι σχετίζεται πραγματικά ο «Σατανισμός».

 

Ο Χριστιανισμός είχε την ευχέρεια να επιβάλλει χωρίς καμία αντίσταση αυτά που ΙΣΧΥΡΊΖΕΤΑΙ ότι είναι ο Σατανισμός. Για να το πετύχουν αυτό, η αλήθεια έπρεπε να καταστραφεί. Η Καθολική εκκλησία (η πραγματική Χριστιανική Εκκλησία, από την οποία εξελίχθηκαν όλα τα υπόλοιπα δόγματα του χριστιανισμού), αποτρόπαια βασάνισε μέχρι θανάτου και δολοφόνησε μαζικά εκατομμύρια αθώους άνδρες, γυναίκες και παιδιά, σε αυτό που σήμερα γνωρίζουμε ως  «Ιερά Εξέταση». Μερικά παιδιά που τα έκαψαν ζωντανά μέσα σε "σπίτια μαγισσών" ήταν μόλις 2 ετών.1

Οι Χριστιανοί συνεχώς διαμαρτύρονται και ουρλιάζουν για τη  "Νέα Τάξη Πραγμάτων", στην οποία η διαφορετικότητα, οι κουλτούρες, το προσωπικό απόρρητο και οι ελευθερίες θα έχουν χαθεί και οι άνθρωποι αφού θα έχουν συστηματικά μαρκαριστεί σαν προϊόντα, θα ανήκουν πλέον σε ένα παγκόσμιο κράτος σκλάβων. Αυτό που αποτυγχάνουν να αντιληφθούν, είναι το πως η λεγόμενη «θρησκεία» τους και η βίβλος ήταν από πάντα οι ρίζες και οι βάσεις για αυτό το καθεστώς.  Τα πάντα στην Ιουδαίο/Χριστιανική Βίβλο έχουν κλαπεί και έχουν διαστρεβλωθεί από θρησκείες προγενέστερες του Ιουδαϊσμού, του Χριστιανισμού και του Ισλάμ κατά εκατοντάδες χρόνια. Με τον Ιουδαϊσμό και το όργανό του τον Χριστιανισμό, όλη η πνευματική γνώση του κόσμου (που είναι ΕΝΝΟΙΕΣ) έχει κλαπεί και συσσωρευτεί σε «μια μάζα» και έχει διαφθαρεί με εβραϊκά αρχέτυπα, χαρακτήρες και ψεύτικες τοποθεσίες. Αυτό έδωσε στον Εβραϊκό λαό μια ψεύτικη ιστορία, πολιτική εξουσία και «πνευματική» κυριαρχία την οποία ποτέ δεν δικαιούταν.

Η Βίβλος είναι ένα πολύ δυνατό υποσυνείδητο εργαλείο για τον έλεγχο των μαζών. Ο καθένας μπορεί να δει ότι ένα έργο φτιαγμένο από ανθρώπους καθώς υπάρχουν ατελείωτες αντιφάσεις. Η βίβλος επιβάλλεται συστηματικά στο μυαλό των ανθρώπων από πολύ νεαρή ηλικία. Ένα ψέμα πρέπει πάντα να επιβάλλεται σε αντίθεση με την αλήθεια που είναι αυταπόδεικτη. Επειδή η πνευματική γνώση και η απόκρυφη δύναμη έχει αφαιρεθεί και παραμένει στα χέρια μερικών «επίλεκτων», ο εν αγνοία πληθυσμός παραμένει αβοήθητος απέναντί τους. Ο σκοπός τους είναι να φτιαχτεί ένα παγκόσμιο κράτος σκλάβων με τους «επίλεκτους» να κυβερνούν. Οι αυτουργοί ρίχνουν το φταίξιμο, όπως ήταν αναμενόμενο, στον Σατανά για να δημιουργήσουν έναν αντιπερισπασμό, καθώς αυτοί χρησιμοποιούν απόκρυφες δυνάμεις για να επιτύχουν τους σκοπούς τους. Η ιστορία τους είναι γεμάτη με περιστατικά όπου κλέβουν από τους εχθρούς τους και στη συνέχεια τους κατηγορούν για ότι κάνουν οι ίδιοι, ενώ ταυτόχρονα παραμένουν σε υψηλή εκτίμηση και προσποιούνται ότι είναι αθώοι.

Οι πρωταρχικές θρησκείες, τώρα γνωστές ως «Σατανισμός» (παρεμπιπτόντως, «Σατανάς» σημαίνει «εχθρός» στα εβραϊκά), όλες βασίζονταν σε αυτό που είναι γνωστό ως το «Magnum Opus» ή το Μέγα Έργο. Αυτός που είναι γνωστός ως «Σατανάς» είναι ο Πραγματικός Δημιουργός Θεός μας. Εμποδίστηκε από τους άλλους Θεούς να ολοκληρώσει το έργο του στην ανθρωπότητα, αυτό της Θέωσης. Η Θέωση είναι η υλική και πνευματική τελειότητα. Τώρα, εάν συνεχίσετε να διαβάζετε, θα σας το αποδείξω αυτό.

Ο Όφις/Φίδι απεικονίζεται παντού σε αρχαία κειμήλια και κτίσματα. Το φίδι ήταν ιερό σε όλους τους τομείς του αρχαίου κόσμου. Ο Σατανάς είναι ο Θεός ΕΑ, γνωστός και ως ΈΝΚΙ, ένας από τους πρώτους Νεφελίμ που έφτασε σε αυτόν τον πλανήτη και δημιούργησε τον πρώτο πολιτισμό. Στη Σουμερική μυθολογία, το σύμβολο του ΕΝΚΙ ήταν πάντα το φίδι..

Το φίδι αντιπροσωπεύει το DNA, τη ζωτική δύναμη και την ενέργεια κουνταλίνι και έχει επιβιώσει ως το έμβλημα της Αμερικανικής Ιατρικής Ένωσης και Κτηνιατρικής, όπου είναι σύμβολο της ζωής και της θεραπείας. Μόνο με την έλευση του Ιουδαίο/Χριστιανισμού, αυτό το ιερό σύμβολο έχει βεβηλωθεί και βλασφημηθεί.

Σχεδόν όλοι μας είμαστε εξοικειωμένοι με τον όρο «έκπτωτος». Αυτή η λέξη χρησιμοποιείται συνέχεια από τους Χριστιανούς κληρικούς όταν αναφέρονται στον Σατανά και τους Δαίμονές του. Στην πραγματικότητα, το «έκπτωτος» αναφέρεται στο φίδι κουνταλίνι (το οποίο από πάντα σχετίζονταν με τον Δημιουργό Θεό μας Σατανά), το οποίο είναι έκπτωτο σε όλους τους ανθρώπους και τώρα βρίσκεται αδρανές στη βάση της σπονδυλικής τους στήλης. Για το λόγο αυτό, η ανθρωπότητα στο σύνολό της βρίσκεται σε πολύ χαμηλό επίπεδο πνευματικής αντίληψης. Απερίσκεπτη κακοποίηση παιδιών και ζώων, ασυναίσθητοι πόλεμοι, κτηνωδία και ατελείωτη διαφθορά είναι τα αποτελέσματα του έκπτωτου όφη κουνταλίνι.

Το «Δέντρο της Ζωής», το οποίο έχει κλαπεί από αρχαίες Παγανιστικές θρησκείες και κατέληξε στο βιβλίο της Γένεσης, εμφανιζόταν σε πολλά μέρη του αρχαίου κόσμου σε ζωφόρους αρχαίων ναών και σε ορισμένους τύμβους. Το «Δέντρο της Ζωής» είναι στην πραγματικότητα ένας χάρτης της ανθρώπινης ψυχής. Ο κορμός είναι η σπονδυλική στήλη και τα κλαδιά είναι τα μονοπάτια για το τσι (βιοηλεκτρισμός).

Το φίδι κουνταλίνι είναι αυτό που ενδυναμώνει τη ψυχή, φέρνοντας την κατάσταση παντογνωσίας της υπερσυνειδητότητας γνωστή ως «Σαμάντι». Ο «Θεός-Ήλιος» στην πραγματικότητα είναι η σφαίρα του συμπυκνωμένου τσι (βιοηλεκτρισμού), το οποίο οραματιζόμαστε και κυκλοφορούμε μέσω καθενός από τα τσάκρα (Θεούς) για να ενδυναμώσουμε και να καθαρίσουμε τη ψυχή, χρησιμοποιώντας ειδικούς διαλογισμούς. Αυτό είναι το πρώτο στάδιο του Μεγάλου Έργου.

Οι κλεμμένες αναφορές στην Ιουδαίο/Χριστιανική Βίβλο σχετικά με ανθρώπους που ζούσαν εκατοντάδες χρόνια ή περισσότερα, λαμβάνονται από τον κύριο στόχο του Μεγάλου Έργου. Εδώ καταλήγει η λεγόμενη «μαγεία», στην αλχημεία της ψυχής. Αυτό είναι το υψηλότερο και το πιο βαθυστόχαστο έργο του ανθρώπινου μυαλού, την επίτευξη της θέωσης που είναι το εκ γενετής δικαίωμά μας από τον Δημιουργό μας Σατανά.

Το φωτοστέφανο που βλέπουμε σε πολλές ζωγραφιές/εικονίσματα είναι η μαγική δύναμη του ανυψωμένου όφη κουνταλίνι. Οι Χριστιανοί έκλεψαν αυτή την έννοια από τις πρωταρχικές θρησκείες της ανατολής και της δύσης. Για παράδειγμα, ο Βούδας απεικονίζεται με φωτοστέφανο όπως και πολλοί άλλοι Ινδικοί Θεοί.

Η εποχή στην οποία κυριαρχούσαν οι πραγματικές θρησκείες ήταν γνωστή ως «Χρυσή Εποχή». Περίπου 10.000 χρόνια πριν, οι Θεοί μας άφησαν. Αυτό το άρθρο δεν έχει σκοπό να μπει σε λεπτομέρειες για το πως και το γιατί. Αυτό θα καλυφθεί σε διαφορετικό άρθρο. Οι Θεοί είναι μια εξωγήινη φυλή όντων. Στη πραγματικότητα, υπάρχουν πολλές διαφορετικές φυλές εξωγήινων που έχουν ζήσει στο πλανήτη Γη, και έχουν ενδιαφερθεί για τα ανθρώπινα όντα είτε φιλικά, είτε εχθρικά, είτε με ουδέτερο τρόπο.

Οι κύριοι Θεοί που αλληλεπίδρασαν με την ανθρωπότητα και είναι οι δημιουργοί μας (μέσω γενετικής μηχανικής) είναι η φυλή των Θεών γνωστή ως Σκανδιναβική [Nordic]. Ζουν σε όλο το γαλαξία σε διάφορα ηλιακά συστήματα. Έχουν εξαιρετικά προηγμένη γνώση, ευφυΐα και πνευματικότητα. Κάποιοι βοηθούν τους ανθρώπους όπως και ο Σατανάς και οι Αρχαίοι Θεοί που έχουν χαρακτηριστεί ως «Δαίμονες». Μερικοί είναι ουδέτεροι και κάποιοι άλλοι δούλευαν και συνεχίζουν να δουλεύουν για τη καταστροφή μας. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη δημιουργία μπορείτε να βρείτε με περισσότερες λεπτομέρειες στα διάφορα άρθρα αυτού του ιστότοπου. Γίνεται πόλεμος για την ανθρωπότητα στον οποίο ο Σατανάς και οι Δαίμονές του θέλουν να μας δώσουν τη γνώση για να ανυψώσουμε τους εαυτούς μας σε επίπεδο πνευματικής και υλικής τελειότητας, ενώ ο εχθρός θέλει να διατηρήσει την πνευματική και ψυχική άγνοια ώστε να χρησιμοποιεί τη ζωτική ενέργειά μας (τη ψυχή μας) ως μια ελεύθερη πηγή ενέργειας.
Σε πολλά πνευματικά ή απόκρυφα κείμενα, οι όροι «Θεός» ή «Θεοί» χρησιμοποιούνταν και για να περιγράψουν τα επτά τσάκρα. Εξαιτίας των διωγμών ανά τους αιώνες κατά όλων όσων είχαν πνευματική γνώση, τα διδάγματα περιέχουν πολλές αλληγορίες και λέξεις κλειδιά. Ο αριθμός «επτά» επαναλαμβάνεται συνεχώς στην Ιουδαίο/Χριστιανική βίβλο. Αυτό είναι μια διαφθορά της έννοιας των επτά τσάκρα της ψυχής.

Ο πραγματικός σταυρός ήταν ισοσκελής, όπως φαίνεται σε πολλές Σφραγίδες Δαιμόνων, με τα σημεία (που αντιπροσωπεύουν τα τσάκρα) να εκτείνονται προς τα έξω. Άλλα γνωστά παραδείγματα είναι ο Ναζιστικός Σιδηρούς Σταυρός. Στην πραγματικότητα, αυτό είναι το σχήμα της ανθρώπινης ψυχής, και αντιπροσωπεύει τα τέσσερα στοιχεία (φωτιά, γη, αέρας και νερό) από τα οποία αποτελείται η ανθρώπινη ψυχή.

Ο αριθμός τέσσερα κλάπηκε και διαστρεβλώθηκε στην Ιουδαίο/Χριστιανική Βίβλο όπως και με τον αριθμό επτά, με το πιο κραυγαλέο παράδειγμα να είναι τα τέσσερα ευαγγέλια.

Τα Ταρώ, που προέρχονται από την Αίγυπτο και βασίζονται στους αστερισμούς (η Αίγυπτος ήταν το κέντρο της Πνευματικής Αλχημείας) έχουν εξελιχθεί σε μια τράπουλα, από την οποία προήλθαν και τα σύγχρονα παιχνίδια μετά την αφαίρεση των καρτών της μεγάλης αρκάνας. Τα Ταρώ έχουν ένα κρυφό μήνυμα και οδηγίες για την τέλεση του Μεγάλου Έργου. Από τα Ταρώ κλάπηκε και η εβραϊκή εφεύρεση του «Τορά», έχοντας διαστρεβλώσει πλήρως τις αρχικές διδασκαλίες. Το Εβραϊκό «Τορά» είναι επίσης γνωστό ως «Τα Πέντε Βιβλία του Μωυσή» (ένας άλλος ψεύτικος εβραϊκός χαρακτήρας βασισμένος στο Βασιλιά Σάργκον και τον Φαραώ Θούτμος) ή την «Πεντάτευχο». Τα πέντε βιβλία ήταν αντιγραφές των πέντε ομάδων της τράπουλας Ταρώ: Μπαστούνι/Ραβδί (το στοιχείο της φωτιάς), Πεντάλφα/Καρώ (το στοιχείο της γης), Κούπα/Καρδιά (το στοιχείο του νερού) και Σπαθί (το στοιχείο του αέρα), με τη μεγάλη αρκάνα να είναι ο αιθέρας ή πεμπτουσία. Και τα πέντε στοιχεία αποτελούν την ουσία της ανθρώπινης ψυχής (το πέμπτο στοιχείο της πεμπτουσίας κρατά και τα τέσσερα μαζί) και χρησιμοποιούνται στη λειτουργία του Μεγάλου Έργου.

Όλοι οι Εβραϊκοί χαρακτήρες και τα αρχέτυπα της Βίβλου είναι ψεύτικα και έχουν κλαπεί από τους Παγανιστικούς Θεούς. Ο «Ιησούς» δεν είναι ένα πραγματικό ον, αλλά μια ΈΝΝΟΙΑ. Για τους παραπλανημένους Χριστιανούς που πιστεύουν ότι έχουν βιώσει τον «Ιησού», στην πραγματικότητα, επικοινωνούν με κακόβουλα εξωγήινα όντα. Ο Άλιστερ Κρόουλυ όταν ήταν σε κατάσταση ύπνωσης, ζωγράφισε μια εικόνα αυτού που είναι γνωστός ως «Γιαχβέ» (το όνομά του προέρχεται από το  «ΓΧΒΧ» που είναι μια ακόμα διαστρέβλωση των τεσσάρων κατευθύνσεων και στοιχείων, κάνοντας το ‘όνομα’ του να μπορεί να προφερθεί) και ζωγράφισε ένα γκρίζο εξωγήινο. Εκείνη την εποχή, η γνώση για τους εξωγήινους δεν ήταν ευρέως διαδεδομένη και οι φωτογραφίες τους ήταν ανύπαρκτες. Αυτά είναι τα ίδια όντα που λέγεται ότι έχουν κάνει συμφωνία με το Βατικανό: ψυχές σε αντάλλαγμα πλούτου και εξουσία στα χέρια των λίγων. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, όλη η πνευματική γνώση έπρεπε να αφαιρεθεί. Καμία απάτη δεν μπορεί να επιτύχει εάν το θύμα έχει γνώση. Για να γίνει κάποιος θύμα με επιτυχία, θα πρέπει να είναι σε αγνοία. Ο Σατανάς είναι ο δότης της γνώσης και της φώτισης. Δεν έχει τίποτα να κρύψει.

Επιστρέφοντας στο ναζωραίο -ο σταυρός του οποίου να προσθέσω ότι δεν παρατηρήθηκε σε κανένα μέρος λατρείας μέχρι τον ένατο αιώνα και είναι άλλη μια αντιγραφή από τις τέσσερις κατευθύνσεις- το εβραϊκό αρχέτυπο «Ιησούς/Γεσουά» είναι μια ΈΝΝΟΙΑ. Τα 33 χρόνια που λέγεται ότι έζησε αντιπροσωπεύουν τους 33 σπονδύλους της ανθρώπινης σπονδυλικής στήλης στους οποίους ανεβαίνει η ενέργεια Κουνταλίνι. Η σταύρωση συμβολίζει το Μέγα Έργο: τα βασανιστήρια, τον θάνατο και την ανάσταση. Οι συμβολισμοί αυτού του έργου προέρχονται από τον Αιγυπτιακό Φοίνικα (αναγεννιέται από τις στάχτες), ο Αιγύπτιος θεός Σετ, ο οποίος σταυρώθηκε σε φούρκα, την ιστορία της Ίσιδας και του Όσιρη, όπου ο Όσιρις ήταν ακρωτηριασμένος σε εννέα τμήματα και αναστήθηκε από την Ίσιδα.

Η Εβραία «Παρθένος Μαρία» είναι μια άθλια διαστρέβλωση της Άσταρωθ. Το ίδιο συμβαίνει και με τον αρχάγγελος Μιχαήλ που είναι κλεμμένος από τον Μαρδούκ. Ο αρχάγγελος «Γαβριήλ» κλάπηκε από το Αιγύπτιο Θεό Θωθ, ο Ραφαήλ είχε κλαπεί από τον Άζαζελ και ο Ουριήλ από τον Βεέλζεβουβ. Και πάλι, διαστρεβλωμένες αντιγραφές από τις τέσσερις κατευθύνσεις.

Για περαιτέρω πληροφορίες, υπάρχουν σύνδεσμοι μετά το τέλος αυτού του άρθρου.

ΗΗ ανθρώπινη σεξουαλικότητα ήταν πάντα αυστηρά ελεγχόμενη και αποδοκιμαζόταν από τη Χριστιανική Εκκλησία. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η σεξουαλικότητα και ο οργασμός, όπως και η ζωτική δύναμη είναι απαραίτητα για την πνευματική πρόοδο και την ανύψωση του όφη Κουνταλίνι. Επειδή η εκκλησία δεν μπορούσε να επιβλέπει τη σεξουαλική δραστηριότητα, επέβαλαν ένα δόγμα ακραίας τρομοκρατίας. Ο κόσμος, απογυμνωμένος από όλη τη γνώση και πνευματική δύναμη (άγνοια = φόβος) έπεσε θύμα ψεμμάτων. Η «κόλαση» εμφανίστηκε στη σκηνή. Η λέξη «κόλαση» είχε κλαπεί από τη Νορβηγική λέξη «Χελ» [Hel] που αντιπροσωπεύει τον Νορβηγικό κάτω κόσμο. Στην πραγματικότητα, «Παράδεισος» και «Κόλαση» είναι κώδικες λέξεις για το τσάκρα της βάσης και της κορώνας αντίστοιχα. Έγινε κάθε προσπάθεια από την εκκλησία για να αντικαταστήσει όλες τις πνευματικές σχέσεις με αυτούς τους αριθμούς και οποιοσδήποτε άλλους αριθμούς που έχουν σχέση με την ανθρώπινη ψυχή όπως το 144.000 που είναι ο αριθμός των Νάντι μέσα στο ανθρώπινο σώμα για την κυκλοφορία της ζωτικής ενέργειας. Ο αριθμός δύο έγινε συνώνυμος με τον Σατανά. Το δεύτερο τσάκρα είναι σεξουαλικής φύσης και ελέγχει την ανθρώπινη σεξουαλικότητα και όπως ήταν φυσικό οποιαδήποτε σχέση με το δύο ήταν κακιά. Ενεργειακοί φραγμοί στο δεύτερο τσάκρα κρατάνε ένα άτομο εντελώς σκλαβωμένο πνευματικά καθώς η ζωτική ενέργεια παραμένει εντελώς αδρανής στο πρώτο τσάκρα.

Με το φόβο, οι ανθρώπινες πεποιθήσεις και σκέψεις μπορούν να ελεγχθούν. Η ανθρωπότητα παραπλανήθηκε στο να πιστέψει ότι αυτός ο «πανταχού παρών» και «παντοδύναμος» «Θεός» μπορούσε να γνωρίζει την κάθε σκέψη και πράξη τους. Μέσω του φόβου, οι άνθρωποι άρχισαν να περιορίζουν τις σκέψεις και τις πράξεις τους. Τα επτά μυστήρια (άλλη μια διαφθορά που προήλθε από τα επτά τσάκρα) της Καθολικής Εκκλησίας επέβαλλαν αυστηρό έλεγχο πάνω σε κάθε στάδιο της ζωής ενός ατόμου. Ο πιο μεγάλος έλεγχος ασκείται μέσω της λεγόμενης πράξης του «μυστηρίου» της «εξομολόγησης». Μέσω της εξομολόγησης, η εκκλησία είχε ακόμα περισσότερο έλεγχο, γνωρίζοντας τα βαθύτερα μυστικά του τρομοκρατημένου πληθυσμού. Αυτό επέτρεψε στους κυβερνώντες κληρικούς να έχουν εξουσία πάνω σε βασιλιάδες, βασίλισσες και σε άλλα μοναρχικά καθεστώτα.

Ο Σατανάς μας λέει στη  Μαύρη Βίβλο (Το Αλ Τζιλβάχ), ότι πολλά γραπτά κείμενα και έχουν αλλαχθεί. Κατά την έρευνα της προέλευσης των διαφόρων μύθων και θρησκειών, διαπιστώνω ότι πολλοί συγγραφείς βρίσκονται σε διαφωνία, τόσο θρησκευτικά όσο και κοσμικά. Αυτό οφείλεται στη συστηματική καταστροφή και αφαίρεση της αρχαίας γνώσης που κάνει η Χριστιανική Εκκλησία. Επιπροσθέτως, πολλά από τα αρχικά κείμενα που απέφυγαν τη καταστροφή, έχουν τροποποιηθεί κάνοντας τα πράγματα ακόμα χειρότερα.

Οι Θεοί μας άφησαν την αλήθεια χαραγμένη σε πέτρα. Οι πυραμίδες (οι πυραμίδες είναι στο σχήμα των τσάκρα) έχουν σταθεί ενάντια στο χρόνο. Είναι προφανές ότι αυτοί οι αρχαίου μονόλιθοι είχαν κατασκευαστεί για τη μελλοντική ανθρωπότητα, και αφέθηκαν σε μας από τους Θεούς που γνώριζαν τη μοίρα μας. Τα μνημεία αυτά μιλούν από μόνα τους. Κατασκευάστηκαν για να αντικατοπτρίζουν τις κινήσεις των άστρων και να ενεργούν ως ένα ημερολόγιο για την έναρξη της πολυσήμαντης τελετής του Μεγάλου Έργου. Το Μέγα Έργο κανονικά ξεκινάει την άνοιξη, όταν ο Ήλιος μπαίνει στο ζώδιο του Κριού, εποχή που είναι γνωστή ως η «Εαρινή Ισημερία». Ο ακριβής χρόνος για την έναρξη αυτού του έργου είναι στις 3 π.μ., η οποία είναι η ώρα του Σατανά. Λέγεται ότι ο πλασματικός ναζωραίος πέθανε στις 3 μ.μ. 3 μ.μ είναι στην ουσία 15:00, όχι τρεις, άρα είναι ψευδές.

Ο «Κερασφόρος Θεός» προέρχεται από τη Σουμερία. Οι Σουμέριοι Θεοί φορούσαν καλύμματα κεφαλής με κέρατα. Αυτό προηγείται του Ιουδαίο/Χριστιανισμού κατά χιλιάδες χρόνια. Οι Παγανιστικές θρησκείες ήταν γνωστές για τη λατρεία τους προς τον Κερασφόρο Θεό. Μόνο με την έλευση του χριστιανισμού, καταπατήθηκαν επαναλαμβανόμενα, αλλά συνέχισαν να επανέρχονται και να επιβιώνουν. Και πάλι, ο Κερασφόρος Θεός δυσφημήθηκε και χαρακτηρίστηκε ως «κακός».

Ο Κερασφόρος Θεός είναι ένα σύμβολο του τσι, της βιοηλεκτρικής ζωτικής δύναμης. Αυτό αντιπροσωπεύεται από τον Ερμή, καθώς είναι άστατος, μέχρι να σταθεροποιηθεί με το Μέγα Έργο. Το σύμβολο του πλανήτη Ερμή έχει τα κέρατα.

Τα γλυπτά και τα ιερογλυφικά στους τοίχους των Ναών και οι πυραμίδες εξακολουθούν να παραμένουν μαζί μας ακόμα και σήμερα, ως απόδειξη της αλήθειας για όσους έχουν αρκετή πνευματική γνώση για να τα ερμηνεύσουν. Αυτός είναι ο λόγος που οι Θεοί τα αποτύπωσαν σε πέτρα. Ο Σατανισμός βασίζεται στο Μέγα Έργο. Όλα τα Σατανικά σύμβολα, η έμφαση στη μαγεία και τη γνώση, όλα αυτά αντιπροσωπεύουν την επίτευξη της Θέωσης. Το Μέγα Έργο το παν στον Σατανισμό: να φτάσει η ανθρωπότητα στη σωματική και πνευματική τελειότητα.

Κάντε κλικ στους παρακάτω συνδέσμους για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την προέλευση του Σατανισμού:

The Earliest Origins of Satanism are in the Far East

Ο Ναός του Σολομώντα

Exposing Spiritual Corruption: Spiritual Alchemy & the Bible

Ancient Gentile Religious Texts: Replaced With Meaningless Rabbinical Drivel and Jewish Literary Filth

A History of the Baphomet

Ancient Egypt

The Serpent

The Goat of Mendes


Παραπομπές:

¹ Cassel Dictionary of Witchcraft by David Pickering, article on "Germany", page 108

The Lost Book of Enki; Memiores of an Extra-Terrestrial God by Zecharia Sitchin

Satan Wants You by Arthur Lyons, pp 24-26

The Biography of Satan by Kersey Graves, pp 146- 147

The People of the Sea- The Search for the Philistines by Trude and Moshe Dothan, pp 185- 186

Part 2: The Earliest Origins of Satanism are in the Far East

Part 3: The Earliest Origins of Satanism are in the Far East II

Back to Previous Page