«ΑΟΥΜ»



Δεδομένης της καταστροφής της πνευματικής γνώσης, ένα κραυγαλέο παράδειγμα είναι ο τρόπος που το Σανσκριτικό ‘ΑΟΥΜ’ έχει διαστρεβλωθεί στο ‘ΩΜ’ σε πολλά δημοφιλή βιβλία και πηγές. Υποτίθεται ότι πρέπει να προφέρεται ‘ΑΑ-ΟΥΟΥ-ΜΜΜ’ και ΟΧΙ ‘ΩΩΩ-ΜΜΜ’! Το ‘ΩΜ’ είναι μια εσκεμμένη διαστρέβλωση έτσι ώστε η λέξη να μην έχει πλέον καμία πνευματική δύναμη.

Εδώ είναι που η επιστήμη συναντάται με τη πνευματικότητα. Ιδιαίτερες ευχαριστίες την Αρχιέρεια Zildar με τις ανακαλύψεις σχετικά με το πολύ σημαντικό ΑΟΥΜ. Το ‘AU’ στον Περιοδικό Πίνακα Στοιχείων στη Χημεία, είναι το σύμβολο του Χρυσού. Η λειτουργία του Μεγάλου Έργου [ Magnum Opus ], πέρα από έναν πλήρως ανεπτυγμένο όφη, είναι να μετατρέπει τα «βασικά μέταλλα» σε χρυσό. Τα «βασικά μέταλλα» είναι τα «μέταλλα» των τσάκρα. Για αυτούς που δεν έχετε συναντήσει τον Σατανά προσωπικά, έχει μια χρυσή αύρα. Το ‘AU’ σχετίζεται επίσης με την αύρα.

Το ‘ΑΟΥΜ’ είναι επίσης ο Αιγυπτιακός Θεός ‘ΑΜΩΝ ΡΑ’. Ο Άμων είναι επίσης γνωστός ως ο ‘Βασιλιάς των Θεών’. Όπως οι περισσότεροι από σας γνωρίζετε, η κωδική λέξη «Θεοί» σημαίνει τα τσάκρα. Το πολύ σημαντικό ‘666’ τσάκρα, που είναι το τσάκρα του ηλιακού πλέγματος, είναι ο ‘Βασιλιάς των Θεών’. Από εδώ είναι που οι Εβραίοι και οι Χριστιανοί έκλεψαν το ‘Αμήν’, διαστρεβλώνοντας το «ΑΟΥΜ» στο «Αμήν». Καθώς η Ιουδαιοχριστιανική βίβλος είναι ένα βιβλίο εβραϊκής μαγείας, μια σύνδεση πρέπει να γίνει. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό, πατήστε εδώ για το άρθρο σχετικά με τη «Χριστιανική Λειτουργία και Πως Συνδέεται με την Εβραϊκή Τελετουργική Δολοφονία». 

Το «ΑΟΥΜ» επίσης σημαίνει «και έτσι ας γίνει». Εγώ πάντα ψέλνω «ΑΟΥΜ» στο τελείωμα οποιασδήποτε λειτουργίας που κάνω με Σατανικό Ροζάριο ή όποτε χρησιμοποιώ Σανσκριτικά. Σχεδόν όλα τα σύγχρονα βιβλία και δημοφιλείς οδηγίες που σχετίζονται με μάντρα δηλώνουν τη χρήση του «ΑΟΥΜ» στο ξεκίνημα κάθε μάντρα. Χρησιμοποιώντας το και μετά, είναι ακόμα πιο ισχυρό, στο τέλος της όλης λειτουργίας.

Τα Σανσκριτικά είναι μια πνευματική γλώσσα και όπως έχω αναφέρει ξανά, έχω βρει τα ονόματα πολλών Δαιμόνων της Γοητείας στα Σανσκριτικά λεξικά. Με την εξέταση των ονομάτων στα Σανσκριτικά, λαμβάνουμε πολύ περισσότερες πληροφορίες σε ένα πνευματικό επίπεδο. Οι μύθοι των Θεών είναι πολύ σημαντικές πνευματικές αλληγορίες που περιέχουν κρυφή γνώση.

Ο εξαιρετικά μεγάλος αριθμός επαναλήψεων που συνιστάται από πολλές δημοφιλείς πηγές για μάντρα δεν είναι απαραίτητος. Ο λόγος για τις χιλιάδες επαναλήψεις είναι και πάλι… η αλλοιωμένη γνώση. Τα μάντρα, όπως γνωρίζουμε από τον Σατανά, δονούνται συλλαβή προς συλλαβή. Τα άτομα της Νέας Εποχής και άλλοι ανόητοι συνεχίζουν να επαναλαμβάνουν τα μάντρα σαν πλήρεις λέξεις και δεν τα ψέλνουν. Η δύναμη βρίσκεται στη δόνηση. Δεν υπάρχει ανάγκη να επαναλαμβάνετε μάντρα ή λέξεις δύναμης για εκατοντάδες χιλιάδες φορές.

Το «ΑΟΥΜ» παρατηρήθηκε σε πολλά έργα αλχημικής/απόκρυφης τέχνης της αρχαίας Δύσης. Τώρα, ο εχθρός έχει [ως συνήθως] καταστρέψει τη τέχνη και τα νοήματά της. Ο εχθρός έχει κάνει μεγάλες προσπάθειες για να διαγράψει το ‘Α’ από αρχαίες απεικονίσεις και στη σύγχρονη εποχή, το «ΑΟΥΜ» αντικαθίσταται με το «ΩΜ».

Άλλο ένα πράγμα… σχεδόν όλες οι λέξεις στα Σανσκριτικά τελειώνουν με το γράμμα ‘Α’. Έχω ένα βιβλίο για τη Λάγια Γιόγκα [Layayoga: The Definitive Guide to the Chakras and Kundalini από Shyam Sundar Goswami] και ο συγγραφέας σε όλο το κείμενο, έχει αναπαραστήσει το γράμμα Α σε πλάγια γραφή, σαν να είναι κάποιος κώδικας.

Τώρα, παρατηρήστε σε αυτή την αρχαία απεικόνιση, που έχει παρθεί από το «Hieroglyphica Sacra» 1764, από τον Dionysius Andreas Freher, που ήταν ακόλουθος του Jakob Böhme [και οι δύο Χριστιανοί μυστικιστές], αυτό υπάρχει επίσης στο βιβλίο του Alexander Roob: το ‘Α’ έχει διαγραφεί από τη πάνω σφαίρα.
Αυτό το γνωρίζω γιατί έχω δει παρόμοιες απεικονίσεις όπου το ‘Α’ είναι άθικτο, όπως φαίνεται παρακάτω. Δεν υπάρχουν μόνο τα ‘Μ’ και ‘U’.

O Alexander Roob στο βιβλίο του «Αλχημεία & Μυστικισμός» [Δε γνωρίζω για το εάν λέει ψέματα εσκεμμένα, ή είναι κάποιος που απλά αναμεταδίδει διαστρεβλωμένες πληροφορίες], έγραψε στη λεζάντα για αυτές τις δύο απεικονίσεις:

«Η αρχική κατάσταση δείχνει τη θέση της θεϊκής τριάδας συμπεριλαμβανομένης της φλόγας της ουράνιας υποδοχής. Χωρίζονται στις ιεραρχίες των αρχαγγέλων Μιχαήλ [Μ] και Ουριήλ [U]. Η τρίτη και ανώτερη είναι άδεια, γιατί ο προηγούμενος κάτοχος, ο αντιπρόσωπος του Ιησού, έχει διαπράξει έσχατη προδοσία από το πείσμα του. Ο Εωσφόρος ανεβαίνει, οδηγείται προς τα κάτω από το περήφανο πείσμα του, αλλά ο Μιχαήλ και ο Ουριήλ τον πετάνε κάτω μέσα από τη φωτιά».

Αυτή είναι μια κραυγαλέα καταστροφή και η χρήση αυτών των ιερών γραμμάτων για την αναπαράσταση Εβραϊκών αηδιών και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο όποιος πιστεύει ότι αυτό είναι αλήθεια και/ή συνδέεται με αυτές τις Ιουδαιοχριστιανικές ενέργειες δεν προοδεύει ποτέ σε πνευματική δύναμη..Οι παραπλανημένοι είναι υπό τον έλεγχο του εχθρού όταν συνδέονται σε αυτές τις κατεστραμμένες και βεβηλωμένες πληροφορίες.

Εδώ είναι άλλη μια απεικόνιση με το Α να λείπει. Παρατηρήστε ότι το σχήμα της απεικόνισης στο πάνω μέρος μοιάζει πάρα πολύ με τη σφραγίδα του Μπέλιαλ:

Άλλες απεικονίσεις έχουν καταστραφεί με Εβραϊκά γράμματα και άλλα Εβραϊκά σύμβολα που έχουν κλαπεί όπως οτιδήποτε άλλο. Στη ταινία «Η Ένατη Πύλη» [πατήστε εδώ για πληροφορίες για τη ταινία] που είναι μία από τις αγαπημένες μου, στο βιβλίο, οι απεικονίσεις που είχαν ‘LCF’ είναι αυτές που είχαν ανακριβείς πληροφορίες. Ακόμα και εάν η ταινία είναι φαντασίας, *υπάρχουν* κάποιες αλήθειες σε αυτή. Η πόρτα χτίζεται στο τέλος του λαβυρίνθου σε μία απεικόνιση, υποδηλώνει ότι το μονοπάτι της αλήθειας είναι κατεστραμμένο και δεν υπάρχει διέξοδος. Δείτε αυτή τη ταινία αν δεν την έχετε δει. Διαγράψανε μια σκηνή… η Βαρόνη Κέσσλερ ήταν Γερμανίδα και Σατανίστρια:

76. ΚΤΙΡΙΟ ΚΕΣΣΛΕΡ: ΕΣΩΤ. ΓΡΑΦΕΙΟΥ / ΗΜΕΡΑ

Μια ασπρόμαυρη γεμίζει την οθόνη: δείχνει μια νέα και όμορφη ΒΑΡΟΝΗ ΚΕΣΣΛΕΡ που περιβάλλεται από δύο άνδρες σε στολή Ες-Ες. Ένας από αυτούς είναι ο Χάινριχ Χίμλερ.

Η ΒΑΡΟΝΗ ΚΕΣΣΛΕΡ κοιτά με βλοσυρό βλέμμα σε έναν στρατιωτικό πολεμικό αριθμό του ‘Σίγκναλ’, το Ναζιστικό περιοδικό προπαγάνδας. Βρίσκεται ανοιχτό μπροστά στο γραφείο της με τον φάκελο του Μπάλκαν δίπλα του.

Για το αυθεντικό σενάριο της Ένατης Πύλης, πατήστε εδώ (στα Αγγλικά).


Τώρα παρατηρήστε αυτές τις απεικονίσεις…

Το Α είναι ακόμα στο κάτω μέρος:
Άλλη μία όπου δεν διέγραψαν το Α:
Κι άλλη μία… παρατηρήστε το Α κάτω από τη κορώνα:

Έχω παρατηρήσει το ‘ΑΟΥΜ’ στις απεικονίσεις των ελευθεροτεκτόνων, αυτές που έχουν τους στύλους της ψυχής. Δεδομένου ότι ο εχθρός έχει δουλέψει και συνεχίζει να δουλεύει για την αφαίρεση πνευματικής γνώσης, είναι πολύ δύσκολο να βρω ένα παράδειγμα στο ίντερνετ, αφιέρωσα αρκετό χρόνο ψάχνοντας. Εγώ το είδα σε ένα βιβλίο. Εάν κάνετε τη δική σας έρευνα, θα το βρείτε είτε στο ίντερνετ είτε σε βιβλία.

 

© Copyright 2013, Joy of Satan Ministries;
Αριθμός Βιβλιοθήκης του Κονγκρέσσου: 12-16457


ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΣΑΤΑΝΙΚΩΝ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΩΝ ΙΣΧΥΟΣ