Μπελτέιν

Το Μπελτέιν είναι μια αρχαία γιορτή γονιμότητας. Το Μπελτέιν είναι επίσης το Σατανικό Νέο Έτος και είναι μια αρχαία παραδοσιακή γιορτή της άνοιξης. Οι γιορτές γονιμότητας προέρχονται από την Αρχαία Μεσοποταμία. Σε αυτές τις γιορτές λάμβαναν χώρα όργια μαζί με φαγοπότι για να ενθαρρυνθεί η γονιμότητα των οικοτροφων ζώων και η αφθονία των σπαρτών για το επόμενο έτος. Το Μπελτέιν είναι το ακριβώς αντίθετο με το Σάμχαϊν (Χάλογουιν) του Σατανικού Ημερολογίου, καθώς το Σαμέιν είναι η στιγμή της συγκομιδής. Το Μπελτέιν είναι επίσης ο εορτασμός για την επιστροφή του Ήλιου, το φύτευμα των σπαρτών και την αναγέννηση της άνοιξης.


Στην Αρχαία Μεσοποταμία, η τελετή γονιμότητας ήταν γνωστή ως Ζαγκμούκου (Zagmuku). Το Ζαγκμούκου γιορτάζονταν στην πρώτη Νέα Σελήνη μετά την εαρινή ισημερία. Οι Αρχαίοι επίσης γιόρταζαν τη συγκομιδή, ακριβώς αντίθετη του Ζαγκμούκου, που ήταν το αρχικό Σαμχέιν.


Επειδή η γιορτή του Μπελτέιν εστίαζε στην αναγέννηση, η το πραγματικό έπος της δημιουργίας, γνωστό ως Ενούμα Έλις, απαγγέλονταν την τέταρτη ημέρα των εορτασμών που διαρκούσαν 12 ημέρες. Αρχικά, ο εορτασμός ήταν προς τιμή του Σουμέριου Θεού Ένλιλ (Δία/Βάαλ) και από εδώ είναι που πηγάζει το όνομα Μπελτέιν. Στη Μεσοποταμία, ο Εορτασμός του Νέου Έτους επίσης λειτουργούσε ως ανανέωση του δεσμού ανάμεσα στην κοινωνία και του Θεούς. Η κοινωνία αντιπροσωπεύονταν από τον βασιλιά στην τελετουργία του ναού, καθώς ο βασιλιάς ήταν ο υπεύθυνος για τη συνέχιση και τη φροντίδα της επίγειας αρμονίας και ήταν υπόλογος στους Θεούς. Ο βασιλιάς συνευρισκόταν με την αρχιέρεια στα άδυτα του ζιγκουράτ και τελούσαν μαζί τελετουργικό σεξ.


Το Σατανικό έτος βασίζεται στους φυσικούς κύκλους. Οι οκτώ κύριες Εορτές είναι οι ισημερίες και τα ηλιοστάσια του Ήλιου (666) και τα 4 ενδιάμεσα τέταρτα που είναι ανάμεσά τους. Οι τέσσερις ισημερίες και ηλιοστάσια βασίζονται στην κίνηση του Ήλιου. Οι ισημέρίες είναι στο κέντρο της κίνησης του Ήλιου και τα ηλιοστάσια είναι τα τελικά σημεία της κίνησης. Αυτά τα τέσσερα ηλιακά σημία είναι κοσμικά συμβάντα που βασίζονται στις κινήσεις της γης και του Ήλιου, συμβολίζοντας την αλληλεπίδραση του φωτός και του σκότους. «Αυτή η ημερομηνία θεωρείται ένα "σημείο δύναμης" στον Ζωδιακό κύκλο και συμβολίζεται με τον Ταύρο, μία από τις "τετράμορφες" φιγούρες που βρίσκονται στις κάρτες Ταρώ, τον Κόσμο και τον Τροχό της Τύχης (τα άλλα τρία σύμβολα είναι το Λιοντάρι, ο Άετός και το Πνεύμα)».¹


Αυτά εμφανίζονται επίσης στην Αιγυπτιακή Σφίγγα. "Οι αστρολόγοι γνωρίζουν αυτές τις τέσσερις φιγούρες ως τα σύμβολα των τεσσάρων "σταθερών" ζωδίων του Ζωδιακού κύκλου (Ταύρος, Λέων, Σκορπιός και Υδροχόος) και αυτά ευθυγραμμίζονται με φυσικό τρόπο με τις τέσσερις Μεγάλες Εορτές της Μαγείας".²


Το Μπελτέιν είναι το μεσοδιάστημα ανάμεσα στην εαρινή ισημερία και το θερινό ηλιοστάσιο. Λόγω της ευθυγράμμισης της γης αυτήν την σημαντική στιγμή, η τηλεπαθητική επικοινωνία με τους Θεούς και τον πνευματικό κόσμο είναι πολύ ανοιχτή. Αυτή είναι μια τέλεια στιγμή για επικοινωνία με τους Δαίμονες.


Το Μπελτέιν ξεκινά με τη δύση του ηλίου στις 30 Απριλίου. Αυτό το έθιμο πηγάζει από τους Κέλτες που πάντα όριζαν τις ημέρες τους από τη δύση του ηλίου μέχρι την επόμενη δύση του ηλίου. Η δύση του ηλίου ήταν η στιγμή που οι Δρυίδες ιερείς άναβαν τις φλόγες για τον Βάαλ στις κορυφές των λόφων.


Οι φλόγες του Μπελτέιν συμβολίζουν τη σπίθα της ζωής και τη γονιμότητα. Παραδοσιακά, οι φλόγες του Μπελτέιν αποτελούταν από εννέα διαφορετικά είδη δέντρου που ανάβονταν σε ένα ειδικά προετοιμασμένο και ιερό πλέγμα. Το πλέγμα δημιουργούταν σχηματίζοντας ένα τετράγωνο στη γη και χωρίζοντάς το σε οκτώ μικρότερα τετράγωνα. Η χλόη από τα οκτώ εξωτερικά τετράγωνα σκαβόταν και αφαιρούνταν, αφήνοντας το ένατο κεντρικό τετράγωνο ανέγγιχτο. "Η φλόγα του Μπελτέιν συμβόλιζε την κεντρική εστία της κοινωνίας. Αυτές οι τοπικές ιερές εσίες συμβόλιζαν την απόκρυφη θεϊκή φλόγα στο κέντρο όλων των πραγμάτων, του οποίου την φλόγα κουβαλάμε όλοι μας μέσα μας".³


Η Παραμονή του Μπελτέιν παραδοσιακά εορτάζονταν γυμνή με οργιαστικό σεξ. Τα ζευγάρια θα πήγαιναν μαζί, πηδούσαν μέσα από τις φλόγες της φωτιάς και θα πήγαιναν στο δάσος μέχρι το ξημέρωμα, εντρυφώντας σε ολονύκτιο σεξ μετά από έντονο φαγοπότι. Το να πηδούν μέσα από τις φωτιές ήταν πολύ επικύνδυνο φορώντας ρούχα ή τελετουργικούς χιτώνες. Συχνά, πήγαιναν τα κοπάδια με τις αγελάδες ανάμεσα από δύο τέτοιες φωτιές (το ξύλο της βελανιδιάς ήταν η καλύτερη πηγή για την φωτιά). Το επόμενο πρωινό τις πήγαιναν στα θερινά βοσκοτόπια τους.


Οι εορτάζοντες χόρευαν γυμνοί γύρω από το γαϊτανάκι. Το Γαϊτανάκι προέρχεται από τον Αιγυπτιακό οβελίσκο και συμβολίζει τον φαλλό (πέος) σε στύση. Παραδοσιακά κατασκευάζεται από ξύλο συμήδας, που είναι το δέντρο του εξαγνισμού.


"Με βάση τα λεγόμενα των συγγραφέων Μαγείας, Τζάνετ και Στιούαρτ Φαρράρ, ο εορτασμός του Μπελτέιν ήταν κυρίως μια στιγμή …ανθρώπινης σεξουαλικότητας και γονιμότητας χωρίς ντροπή". Τέτοιες συσχετίσεις περιελάμβαναν τον προφανή φαλλικό συμβολισμό με το Γαϊτανάκι και καβαλώντας ξύλινα αλογάκια. Ακόμα και ένα φαινομενικό αθώο παιδικό νανούρισμα, "Καβάλα το ξύλινο αλογάκι στο Μπανμέρι Κρος…" διατηρεί αυτά τα έθιμα. Και ο επόμενος στίχος "…για να δεις μια όμορφη Κυρία σε ένα λευκό άλογο" είναι μια αναφορά στην ετήσια βόλτα της ‘Λαίδης Γκοντίβα’ μέσα από το Κόβεντρυ. Κάθε χρόνο για σχεδόν τρεις αιώνες, μια ολόγυμνη παρθένος (που ψηφιζόταν Βασίλισσα του Μαΐου) αναβίωνε αυτήν την Παγανιστική τελετή, μέχρι που οι Πουριτανοί σταμάτησαν αυτό το έθιμο".4


Άλλα έθιμα της Πρωτομαγιάς συμπεριελάμβαναν το περπάτημα στα όρια της περιουσίας, επιδιορθώνοντας φράχτες και σημεία που όριζαν την περιοχή, καθαρισμός της καμινάδας, συμμετοχή σε διαγωνισμούς τοξοβολίας, χορός, φαγοπότι, μουσική και απόλαυση.


Στην Αρχαία Αίγυπτο, ο εαρινός εορτασμός γονιμότητας γιορτάζονταν κατά τη διάρκεια της Χετ-Χερ, γνωστή ως "Η Γιορτή της Ευχάριστης Ένωσης". Η ενέργεια του γήινου ζωδίου του Ταύρου αναπαριστά τη γονιμότητα και την εκκίνηση της εποχής ανάπτυξης- την ένωση του ήλιου και της σελήνης που συμβολίζεται με την μείξη του αρσενικού (Ήλιος) με το θηλυκό (Σελήνη)- την νέα σελήνη. Οι Αρχαίοι Αιγύπτιοι γιόρταζαν αυτήν την γιορτή με τέχνη, μουσική, χορό, εκδηλώσεις και σεξουαλική συνουσία.


Η Χαρά του Σατανά εργάζεται για να απαλάξει τον Σατανισμό από όλες τις μολύνσεις του Ιουδαιο/Χριστιανισμού που τον έχουν προσβάλει εδώ και αιώνες. Άλλο ένα όνομα για τους εορτασμούς στις 30 Απριλίου είναι "Το Γλέντι του Βάλμποργκ (Valbörg)". Αρνούμαστε να αποκαλούμε αυτή τη νύχτα "Βαλπουργιανή Νύχτα" (Walpurgis Night) καθώς η "Βαλπουργία" είναι το όνομα μιας Χριστιανής αγίας.


Πολλά χρόνια πριν, μεγάλες εορτές γίνονταν στην Κορυφή του Μπρόκεν (Brocken) στα Βουνά Χαρζ (Harz) της Γερμανίας. Μια Μαύρη Σύναξη, φαγοπότι και όργια διαρκούσαν μέχρι την αυγή, χορεύοντας γύρω από μια τεράστια φωτιά και έντονους εορτασμούς.


Το Γλέντι του Βάλμποργκ είναι ο εορτασμός της γονιμότητας και προέρχεται από τους Βίκινγκ. Ο εορτασμός διαδόθηκε σε όλη την Ευρώπη. Αυτή τη στιγμή, το πέπλο ανάμεσα στη Γη και τον αστρικό/πνευματικό κόσμο λέγεται ότι είναι πολύ λεπτό. Οτιδήποτε γίνεται αυτήν τη νύχτα, ειδικά τα μεσάνυχτα (30 Απριλίου προς 1 Μαΐου) έχει ξεχωριστή σημασία. Όλες οι τελετές, μαγείες, επικοινωνία με πνεύματα και όλα τα σχετικά είναι πολύ πιο ισχυρά αυτήν την ιερή νύχτα.

 

Βιβλιογραφία:

¹ The Eight Sabbats of Witchcraft από τον Mike Nichols

² Ομοίως

³ The Pagan Book of Days από τον Nigel Pennick

4 The Eight Sabbats of Witchcraft από τον Mike Nichols

The Religion Of Babylonia and Assyria από τον Morris Jastrow, Jr., PH.D., 1898