Αζαζελ, Απόλλωνας (Ελληνικό), Μίθρας (Ρωμαϊκό), Μίτρα/Σούρια (Mitra/Surya) (Βεδικής Περιόδου), Λούγκους/Λουγκ (LUGUS/LUGH) (Ιρλανδικό/Ουαλικό), Σαμάς (SHAMASH) (Βαβυλώνιο), Ούτου (UTU) (Σουμέριο, Ο Λαμπρός), *SAMAS (Ακκαδικά), BABBAR (Σουμέριο), Ashur (Ασσυριακό), SHAMIYAH (Ινδικό), SAMYAZA, SEMJAZA, SEMIHAZAH, SEMIHAZAI (όπως εμφανίζεται και σε πολλά γραπτά του εχθρού, παρμένα από τα ονόματα και τους τίτλους του Θεού αυτού στην Μέση Ανατολή)
Το παραπάνω, μου το μετέδωσε ο ίδιος προσωπικά. Από την Αρχιερέα Maxine:
"Γνωρίζω τον Άζαζελ καλά και είμαι πολύ κοντά του. Είναι ένας υψηλόβαθμος και σημαντικός Θεός. Είναι 2,30 μέτρα στο ύψος, γεροδεμένος σωματικά με ανοιχτά ξανθά μαλλιά που είναι πιο κάτω από τους ώμους τους. Έχει διαπεραστικά γκριζογάλανα μάτια. Είναι πολύ ισχυρός και αφοσιωμένος στον Εωσφόρο. Περιμένει το 100% και μπορεί να είναι πολύ σοβαρός και αυστηρός. Στα αρχαία χρόνια αλληλεπιδρούσε στενά και εκπαίδευε τους ανθρώπους. **Ο Άζαζελ δεν είναι ο Πάιμον [PAIMON] όπως αναφέρουν κάποια υβριστικά γριμόρια. Είναι δύο διαφορετικοί Θεοί. Ο Άζαζελ είναι Πρίγκηπας και ο Πάιμον είναι Βασιλιάς. Ο Άζαζελ είναι πολύ υψηλόβαθμος και πολύ στενά συνδεδεμένος με τον Εωσφόρο. Λέει ότι η ηλικία του είναι περίπου 60.000 γήινα χρόνια. Ο Άζαζελ συνεργάστηκε μαζί μου εκτενώς για αυτή τη σελίδα. Με καθοδήγησε σε πολλές διαφορετικές αναφορές και πηγές (αναφέρονται παρακάτω). Μου είπε να αναφέρω τον «Κώδικα του Χαμουραμπί» και ότι τα περιεχόμενα αυτού του κειμένου έχουν αλλαχτεί δραστικά με το πέρασμα των αιώνων και αυτό που έχουμε τώρα δεν έχει καμία σχέση με το αρχικό. Ο Άζαζελ αντιπροσωπεύει τη δικαιοσύνη και σε καμία περίπτωση δεν συναινεί στο να «γυρίσουμε και το άλλο μάγουλο». Παρότι υπάρχουν πολλές αναφορές ότι ο Άζαζελ είναι παντρεμένος με διάφορες Θεότητες, αυτό είναι ανακριβές. Ο Άζαζελ είχε παντρευτεί με μια ανθρώπινη σύζυγο πριν περίπου 10.000 χρόνια."
Από τον Αρχιερέα Hooded Cobra 666:
"Το πραγματικό όνομα του Άζαζελ είναι Απόλλων, ο πιο γνωστός και αγαπητός αρχαίος ελληνικός Θεός. Έχει πολλά ονόματα σε όλα τα αρχαία πάνθεον. Στην σύγχρονη «δαιμονολατρεία», ο τίτλος Άζαζ-Ελ σχετίζεται με την απεριόριστη δύναμή του, ώντας μία λέξη που δείχνει Δύναμη και Φως ως η παράγωγη πηγή: το Αζάζ σχετίζεται με την τεράστεια δύναμη και το Ελ σχετίζεται με το «Φως». Για τους Έλληνες ήταν ο Απόλλων, για τους Ιρλανδούς ήταν ο Λούγκους (Lugus), για τους Ρωμαίους ήταν ο Σολ (Sol) αλλά και ο Μίθρα (Mithra). Στην Ρώμη, κυριαρχούσε στην κρυφή μυστικιστική σχολή του Μιθραϊσμού. Η σχολή του Μιθραϊσμού ήταν το αποκορύφωμα την Ρωμαϊκής μυστικιστικής γνώσης, για την οποία πολύ λίγα είναι γνωστά σήμερα. Ήταν γνωστός ως Ούτου (Utu) και Σαμάς (Shammash) στην Σουμερία. Όλα αυτά τα ονόματα και οι τίτλοι περιστρέφονται γύρω από τον εκτεταμένο βαθμό και δύναμη, όπου ο ίδιος «είναι ίσος σε φωτεινότητα με το φως του ήλιου". "Ο Άζαζελ είναι η ενσάρκωση και ο κατ’εξοχήν Θεός όλων των τεχνών, της προφητείας, και της βαθειάς θεϊκής σοφίας. Είναι αυθεντία στη μαντεία σε όλες της τις μορφές και μπορεί να διδάξει την μαντική σε υψηλό επίπεδο. Είναι αυθεντία τηε γνώσης των αστρολογικών «σφαιρών» ή της ουράνιας γνώσης. Ο Απόλλων ήταν αγαπητός και απολάμβανε μεγάλη φήμη και δόξα και όλον τον Αρχαίο Κόσμο. Η πειθαρχία του, ο Απολλώνιος ο Τυανεύς είναι μία ακόμη επαληθευμένη περίπτωση ενός θνητού που έγινε θεότητα. Η εξοχότητα του Απολλώνιου και η ιστορία του είναι αυτό που κρύβεται πίσω από το ψέμα όπου η πλαστή Ναζαρέτ έχει βασιστεί". Ο Άζαζελ είναι Θεός υψίστης σημασίας. Περισσότερες αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με αυτόν είναι στον παρακάτω σύνδεσμο, από τον Αρχιερέα Hooded Cobra 666
"Το σουμέριο όνομα της Λάρσα (Ellasar) είναι Ararwa, που προέρχεται από το Arauruwa, που σημαίνει «φωτεινή κατοικία», που ταυτίζεται με το νόημα των ιδεογραμμάτων με τα οποία γράφεται. Τα ερείπια αυτού του αρχαίου τόπου τώρα είναι γνωστά ως Senqara και βρίσκονται στην Ανατολική όχθη του Ευφράτη, περίπου στο μέσο της απόστασης ανάμεσα στην Warka (Ορχόη ή Ορύγεια) και το Muqayyar (η πόλη Ουρ των Χαλδαίων). Εκτός από το όνομα Λάρσα, φαίνεται ότι αποκαλούταν επίσης Aste azaga «η ιερή (φωτεινή, αγνή) θέση» (ή θρόνος) και τα δύο ονόματα οφείλονταν στο ότι αυτή η πόλη ήταν ένα από τα μεγαλύτερα Βαβυλωνιακά κέντρα λατρείας του θεού-ήλιου. Όπως όλες οι κύριες πόλεις της Βαβυλωνίας, είχε έναν μεγάλο πύργο-ναό, που ονομαζόταν E-dur-an-ki «ο οίκος του δεσμού ανάμεσα σε ουρανό και γη». Ο ναός της πόλης είχε το ίδιο όνομα όπως στο Σιππάρ, πχ. E-babbar «οίκος του φωτός», όπου λατρευόταν οι θεότητες του ήλιου. Αυτός ο ναός είχε αναδομηθεί από τους Ουρ Ναμμού, Χαμουραμπί (ο Άμραφαλ της βίβλου), Burna-burias, Ναβουχοδονόσωρ και τον Ναβοναΐδ. Ανάμεσα στα πλακίδια που βρέθηκαν σε αυτή την τοποθεσία από τον Loftus ήταν ένα που έδινε μετρήσεις μήκους με τετραγωνικές και κυβικές ρίζες, σηματοδοτώντας αυτό το μέρος ως ένα από τα μεγαλύτερα κέντρα μάθησης στη Βαβυλώνα. Πέρα από τα ερείπια των ναών, υπάρχουν και ίχνη από τα τείχη και από τα σπίτια των κατοίκων. Η πόλη κυβερνούταν στην αρχή από τους βασιλιάδες της, αλλά έγινε μέλος της Βαβυλωνιακής αυτοκρατορίας λίγο καιρό μετά τη βασιλεία του Χαμουραμπί."¹
"Στην Παντιβίβλο (Bad-Tibira), που ήταν ένα κέντρο παραγωγής, ο Ένλιλ έθεσε στην εξουσία τον γιό του Νάννα (Nannar/Sin). Τα κείμενα αναφέρονται σε αυτόν ως NU.GIG (Αυτός του νυχτερινού ουρανού). Εκεί, πιστεύουμε ότι γεννήθηκαν τα δίδυμα Ινάννα/Ιστάρ και Utu/Shamash, ένα συμβάν που σηματοδοτήθηκε με τη σύνδεση του πατέρα τους Νάννα με τον επόμενο ζωδιακό αστερισμό των Διδύμων. Καθώς ο θεός εκπαιδευόταν στην τεχνολογία των πυραύλων, στον Shamash ανατέθηκε ο αστερισμός GIR (που σημαίνει ταυτόχρονα «πύραυλος» και «η δαγκάνα του καβουριού» ή Καρκίνος), που ακολουθήθηκε από την Ιστάρ και τον Λέων, όπου παραδοσιακά λατρεύονταν ιππεύοντας τον λέοντα".² Η ιουδαιο/χριστιανική βίβλος αναφέρει ότι «ο Άζαζελ εκπαίδευσε τους ανθρώπους να φτιάχνουν σπαθιά, μαχαίρια, ασπίδες, πανοπλίες».
Τα γριμόρια κακοποίησης πνευμάτων ισχυρίζονται ότι ο Άζαζελ είναι μια διάννοια στην κατεργασία μετάλλων, εξώρυξης μετάλλων και γεωλογίας. Όλα αυτά είναι συμβολικά. Είναι ο Άρχοντας της Αλχημείας, της Πνευματικής Αλχημείας. Η Πνευματική Αλχημεία έχει σχέση με τη μεταμόρφωση των στοιχείων μέσα στην ανθρώπινη ψυχή, αντλώντας ενέργεια από τη γη και τη συνεργασία με τη γη σε πνευματικό επίπεδο. Καθένα από τα επτά τσάκρα αναπαρίσταται από ένα συγκεκριμένο μέταλλο. Ο Άζαζελ συνεργάζεται με τους αφοσιωμένους μαθητές του Σατανά για την επίτευξη της θέωσης. Όλα τα παραπάνω είναι πνευματικά. Τα βιβλικά κείμενα είναι διαστρεβλωμένα. Τα «σπαθιά, μαχαίρια, ασπίδες και πανοπλίες» είναι όλα πνευματικά όπλα. Είναι ειδικός στους πλανήτες, τους αστερισμούς και την αστρολογία. Είναι επίσης πολύ ικανός στις τέχνες, διακόσμηση, κατασκευή στολιδιών και κοσμημάτων. Ο Άζαζελ δημιουργεί ομορφιά. ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΑΖΑΖΕΛ
*Πολλοί από τους Πραγματικούς Θεούς ήταν γνωστοί ως "Οι Λαμπεροί" λόγω της δυνατής αύρας τους. ¹ Διεθνής Εγκυκλοπέδια της Βίβλου
Άλλες αναφορές: Religion in Ancient Mesopotamia by Jean Bottéro An Illustrated Dictionary, Gods, Demons and Symbols of Ancient Mesopotamia by Jeremy Black and Anthony Green, © 1992 Mythology of the Babylonian People by Donald A. Mackenzie © 1915 |